Friday, May 15, 2009

2nd day bowling

15may-skali lagi we all kua main bowlg,but dis time semua menyimpan niat dan rasa dendam di hati atas kekalahan semalam. But today we all kua awal sikit sbb nak main lebeh satu game. Satu game xdpt rase nikmat n passion membaling bola boling tu. So dlm kol 4 kitorg gerak ke GM(tmpt biase we all main bowlg). Sampai ke GM dlm kol ntah x igt, tp ari ni hujan sgt lebat.

Sampai kat kaunter gadis bowling da tuka. Kalo sebelom2 ni x menarik perhatian, ari ni gadis baru diorg letak. Ok la budak ni, mude lg kot. Patut la semalam lane kosong je n ari ni lane penuh sampai kitorg kene tggu giliran, ini semua tektik tokey tempat bowling ni mayb. Mesti budak BM kat UiTM Jengka tokey ni. Pndai die main strategi pemasaran. Otak belit mamat ni.

Ari ni kitorg main 2game atas dasar xpuas aty pihak lawan yg nakkan kepuasan. Sebagai juara bertahan aku kene akur je, nnti ape lak kate diorg, diorg igt aku takot?. LAH, pg la mam (bak ayt cite bajet rendah yakni cite BOHSIA).

First Game aku setel denga penuh bergaya. BAM strike demi strike ku balun tanpa rase perikemanusiaan mahupun belas kasihan. Jelas wajah hampa ditunjukkan oleh Syak, Haidar n Muiz. aku mng game fst dengan lagak dan riaknya.

Namun disebabkan mulut masin n mantera yg digunakan Syak keatas aku, aku kalah 2nd game dgn hanya tertinggal satu jatuhan pin kat blkg Syak. Ini membantutkan usaha aku untuk mengecapi kejuaraan 3kali berturut2. Aku hampa, terdiam bisu dan memandang langit. Lalu aku bermonolog "celaka ko Syak,Lah.die igt gue takot,pg la mam" sekali lg ayat cite BOHSIA digunakan.

But overall such a happy day kua ngn membe2 today. Blk dr bowl we all g Polo beli kopok leko n Cucur udang makan tyme hujan. Bapak best. Nak plak Muiz blanje. Terbaikkkk. HAHA.


lack of idea; menulis mlm3 ari.(2.06a.m)

p/s: kopok leko n cucur udang xpanas sbb bukan awek smlm yg serve.HAHA

No comments: