Thursday, May 28, 2009

once man utd. forever man utd


smlm adlh hari yg agak sedey bg aku,dgn mu klh 2-0 nye. bukak la hp bertalu2 msj kutukan makian dan mcm2 lagi msj berbau kutukan dan kata2 padan muke yg kuterime.ape yg boleh aku bls adelah. "tarahal la.ok ok tahniah." tu je yg aku mampu. ikutkan aty mmg skt sgt la.nk bergado pon ade. tp ape leh wat. diam je la. hampeh tol diorg ni. HAHA. tp yg aku xleh maapkan ni adlh bukan je fans2 barca yg anta msj kat aku, ni budak2 liverpool, chelsea n arsenal pon turut serta, ngamuk satu bdn aku cmnnie. aku diam je. lantak korg la, nex season siap la korg. HAHA.

but one thing is. once united forever united ok!




p/s: hadapi dengan senyuman. ;)

3 comments:

faraa said...

longg livee man U! :)

.sayed. said...

hooray faraa

nadhirahzakaria said...

orang nak ktuk...tp final pon dorang xmsuk...

hahaha...lawak jep...